Barta Család

Barta Család
Piciny családunk

2015. január 21., szerda


Betölteni küldetésünket

De Jákób azt felelte: Add nekem érte azonnal az elsőszülöttségi
jogodat! Ézsau ezt mondta: Én úgyis folyton halálos veszélyben vagyok, mire való nekem az elsőszülöttségi jog? .
 1 Mózes 25:31-32
Nekem meglepő Ézsau válasza. Mint aki nem számít Isten mindenhatóságára, aki megtart. Vagy túlságosan kevésnek tartotta az Atyai örökséget? Vagy épp nem vette komolyan az Isten ígéretét, mely szerint minden népek közül választott nemzet az övé? De lehet minden együttvéve. Egy biztos, lemond az Úr neki szánt áldásairól, kedvezményeiről. Látok nagyon sok testvért, lemondani a küldetésükről e világ kincseiért. Látom, hogy szolgálatok maradnak félben, mert most épp nincs idő, erő, lelkesedés, támogatás… Igazából soha nem tudjuk meg, hogy Ézsau kivé lehetett volna. De te kedves testvérem, mire készülsz felcserélni az Úrtól készített jogaidat, áldásaidat? Egy tál lencse túl olcsó.  Nézzetek magatokba, mivé tett benneteket az Úr az újjáteremtő munkája során. Készek vagyunk hálaáldozatként magunkat NEKI áldozni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése