Barta Család

Barta Család
Piciny családunk

2011. június 4., szombat

A nyerő kép (zelet)



A facebook oldalát lapozgatva gyakran találkozom "merész" felvételekkel. A "trendi" már ez, mondta az egyik barátom, de vajon egy ifire járó fiatalnak ilyen képeket kell készítenie magáról? Az egyik testvér, aki nemrég egy komoly hívő lány fotóit meglátta, megbotránkozott, kért, hogy tegyem ezt szóvá. Nos ezt teszem! 
Egy hölgy, az kincs! Olyan, mint aki csak sejteti, mit rejt az ajándékdoboz. 
Fotós voltam, mielőtt elmentem misszionáriusnak. Sok ezekhez hasonló képet készítettem, igaz, akkor a házi laborban, és nem sokan tekinthették azokat meg, persze voltak, akik akkor is megbotránkoztak, ha megláttak egy-két ilyen stílusú képet. Most pedig a női ismerőseink java minden akadály nélkül töltik fel magukról a képeket, nem gondolva arra, hogy a csinos csomagolást letépik, és ország, világ előtt közszemlére teszik magukat. 
Mikor megkértek ennek a cikknek a megírására, akkor hezitáltam, hogy miért, hisz olyan szépek, nem kell leplezni a szépségüket, s akkor kaptam ezt az igét. Olvassátok, és mint Mária, forgassátok szívetekben, hogy formáljon benneteket!
Tagjaitokat se adjátok oda a bűn szolgálatára, hogy a gonoszság fegyvereivé legyenek. Hanem adjátok oda magatokat az Istennek, mint akik a halálból életre keltetek. Tagjaitokat is adjátok át az igazság fegyvereiként az Istennek.
Róm. 6:13;
Figyelmetekbe ajánlom Pinter számát: Én NEM azt az utat járom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése