Barta Család

Barta Család
Piciny családunk

2012. szeptember 3., hétfő

Bátorítás egy testvértől

Szervusztok! 
Nagyon megérintett a mostani körleveletek. Igazából nem is tudom, hogy miért. Talán a családias hangulata miatt... Igazából, elgondolkodtam (ha nem figyelek oda, ilyesmit is el szoktam követni) azon a munkán, amit ez az egész GYEK végez a gyermekek között. Írtó nagy energiát igényel, minden területen. Úgy testileg, mint lelkileg. Úgy anyagiakban, mint szellemiekben. Minden tiszteletem a tiétek, akik ebben a munkában részt vesztek. Ez nem egy látványos munka. Itt nem forgolódnak "tiszteletre méltó" egyházi személyek. Mert ez nem az a terület, ahol gyors karriert lehet befutni. (Szóval, a püspöki székhez nem ezen az útvonalon kell elindúlni). Viszont mérhetetlenül fontos, hogy mivel kezdi az ember(ke) az életét. Emlékszem, mikor Búcsúban jártam az iszákosok közé, sokszor hallottam azt a betegektől, hogy nagymamámtól, anyámtól hallottam az Istenről. Az Isten ismerete egy ember életében olyan arany tartalék, amihez végszükség esetén hozzá lehet nyúlni. És az ember életet nyerhet. Nem úgy, mint Móricz Zsigmondnál olvastam, hogy az első világháborúban a fronton lévő katonáknak az utolsó adag élelmiszert csak főbelövés terhe mellett lehetett elfogyasztani. Ha megeszi, az halál. De az Isten ismerete, ha beveszem az evangéliumot, az az élet. A ti munkátok által minden gyerek kap egy "élelmiszercsomagot". Nem romlandó élelmiszert. Ami használható akár nyolcvan év múlva is. Tudjátok, az én Édesanyám gyermekkoromban sokat beszélt az Úr Jézus Krisztusról. Mondhatom, nagyon unalmasnak tartottam. Mindenfelé mentem volna, csak ne kelljen hallgatni a Bibliát. De mikor felnőttem, és elfogadtam az Urat a szívembe, azokkal szemben, akik akkoriban tértek meg, behozhatatlan előnyre tettem szert, csupán a bibliaismeretem folytán. Úgy haladtam előre a hit útján, mint akinek hétmérföldet lépő csizmája van. Úgyhogy teljes mértékben fel tudom fogni a gyermekmunka hasznát. Isten áldjon meg benneteket. Ha el fáradtok, ha el is csüggedtek, tudjátok azt, hogy "a ti munkátok nem hiábavaló az Úrban".  
Testvéri szeretettel: Olasz Miklós

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése